مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

کلمه‌ی CRM مخفف عبارت(Customer Relationship Management) به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.یک ابزار مناسب برای جمع آوری، سازماندهی و آنالیز داده های مشتریان است که ارتباط با آنها را آسانتر و سودمندتر می کند.یک نگرش و بخشی از استراتژی کسب‌و‌کار یا بازاریابی است و به دنبال ایجاد، حفظ، توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان در طول چرخه عمر مشتری است. هدف CRM افزایش فروش و سودِ مقطعی نیست.از‌ جمله‌ اموری ‌که‌سیستم‌ سیموت ‌توانایی ‌آن ‌را‌ دارد سیستم ارتباط با مشتریان است که از طریق آن می توان، ثبت ‌سفارشات مشتری، ‌پرداخت آنلاین، ‌مشاهده ‌سفارش‌ها، ‌فاکتورها‌ و ‌صورت حساب ‌مشتریان ‌توسط ‌پنل‌ کاربری‌ مشتریان است.CRM باعث می‌شود تا نقاط ضعف و قوت کسب‌وکار خود را بهتر بشناسید، روی آن‌ها تمکر کنید و بتوانید برای حل آن‌ها تصمیم‌گیری کنید.
در واقع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)بهینه‌سازی فرایند بازاریابی، فروش و پشتیبانی به دنبال جلب رضایت مشتری و افزایش سود‌دهی در طولانی‌مدت است.به کمک آن با گسترش بازار،پروسه افزودن مشتریان و سود آوری شرکت شیب بیشتری خواهد گرفت و در انتها با تحلیل داده های آن در تصمیم گیری های کلان از آن بهره برد.

پنل مشتریان

مشتريان هر شركتي مي‌توانند با وارد شدن در سايت شركت و وارد كردن اطلاعات خود در سيستم ثبت نام كنند و محصولي كه در نظر دارند در سايت درخواست دهند و از زمان آماده شدن محصول مورد نظر خود باخبر شوند.

پیگیری سفارشات

ثبت شکایات

پنل تامین کنندگان

اموري كه تامين كننده مي‌تواند از طريق پنل خود در سيموت انجام دهد. شامل ليست استعلام‌ها، مشاهده صورت‌حساب‌ها و اعلام كالاهاي جديد جهت فروش توسط پنل كاربري مي‌باشد.
جولای / 20 / 2020 1078