مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
کلمهی CRM مخفف عبارت(Customer Relationship Management) به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.یک ابزار مناسب برای جمع آوری، سازماندهی و آنالیز داده های مشتریان است که ارتباط با آنها را آسانتر و سودمندتر می کند.یک نگرش و بخشی از استراتژی کسبوکار یا بازاریابی است و به دنبال ایجاد، حفظ، توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان در طول چرخه عمر مشتری است. هدف CRM افزایش فروش و سودِ مقطعی نیست.از جمله اموری کهسیستم سیموت توانایی آن را دارد سیستم ارتباط با مشتریان است که از طریق آن می توان، ثبت سفارشات مشتری، پرداخت آنلاین، مشاهده سفارشها، فاکتورها و صورت حساب مشتریان توسط پنل کاربری مشتریان است.CRM باعث میشود تا نقاط ضعف و قوت کسبوکار خود را بهتر بشناسید، روی آنها تمرکز کنید و بتوانید برای حل آنها تصمیمگیری کنید.
در واقع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)بهینهسازی فرایند بازاریابی، فروش و پشتیبانی به دنبال جلب رضایت مشتری و افزایش سوددهی در طولانیمدت است.به کمک آن با گسترش بازار،پروسه افزودن مشتریان و سود آوری شرکت شیب بیشتری خواهد گرفت و در انتها با تحلیل داده های آن در تصمیم گیری های کلان از آن بهره برد.


پنل مشتریان

پیگیری سفارشات

ثبت شکایات
