مدیریت ارتباط با مشتری

ثبت ‌سفارشات، ‌پرداخت آنلاین، ‌مشاهده ‌سفارش‌ها، ‌فاکتورها‌ و ‌صورت حساب ‌مشتریان ‌توسط ‌پنل‌ کاربری‌ نقش کاربران از‌ جمله‌ اموری ‌است ‌که‌سیستم‌ سیموت ‌توانایی ‌آن ‌را‌ دارد.

پنل تامین کنندگان

اموري كه تامين كننده مي‌تواند از طريق پنل خود در سيموت انجام دهد شامل ليست استعلام‌ها، مشاهده صورت‌حساب‌ها و اعلام كالاهاي جديد جهت فروش توسط پنل كاربري مي‌باشد.

پنل مشتریان

مشتريان هر شركتي مي‌توانند با وارد شدن در سايت شركت و وارد كردن اطلاعات خود در سيستم ثبت نام كنند و محصولي كه در نظر دارند در سايت درخواست دهند و از زمان آماده شدن محصول مورد نظر خود باخبر شوند.

پیگیری سفارشات

ثبت سفارشات

جولای / 20 / 2020 118